این روز
تاريخ : شنبه 7 شهريور 1394برچسب:, | 20:7 | نويسنده : ♠اتاناز♠

http://axgig.com/images/78207736384787155013.jpg

این روز ها قلبم مشکوک میزند !
گمانم ، معتاد نگاهت شده ام !!!



نظرات شما عزیزان:

sara
ساعت21:05---14 شهريور 1394
ببخش بی ادبیه یکی از دوست پسرام داده خو
شیخ را گفتند خاطره ای گوی تا بخندیم
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
شیخ گفت دختری را گفتم چقدر دهم تا فشارت دهم ؟
گفت ۱۰۰ درهم.
گفتم ۵۰ میدهم نصفش را فرو میکنم.
من هم ۵۰ دادمی و تا انتها فرو کردم .
مریدان گفتند یا شیخ وفا نکردن به عهد در مرام ما نباشد
شیخ گفت منظورم از نصف , نصفه دوم آن بود
پس مریدان از هوش و ذکاوت شیخ روزها خندیدند و گفتند خیلی خارکسه ای یا شیخ !
ای نصفه دوم کیرمان بر دهانت!!!!
خخخخخخخخخخخ بی ادب


sara
ساعت13:54---13 شهريور 1394
رمزی که دادمو بده یادم رفت میخوام برینم بهش نمیتونم برم توش
خخخخ اوکی


sara
ساعت10:57---13 شهريور 1394

میخوای عوض کنم رمز رو ؟ ............. منو خنگول؟رقاصه لختی نمیخواین واسه عروسی؟ آخرین بار رفتم عروسی با لباس فسفریم لختی هم بود ............................ کردم که مپرس.خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ


خخخخخخخخخخخخخ نه خنگول مرسی


sara
ساعت20:37---9 شهريور 1394
سلام عکسشو که داریم میتونیم یه وب بزنیم به اسم بهرام یه پسر کونی .نظرت چیه؟خخخخخخخخخخخخخ
خخخخخخخخخخخخخخخ اره عاااااالیه فقط پسر کونی شو حذف کنیم ضایست


سارا راسو
ساعت22:26---7 شهريور 1394
ko

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: